"POLSKA W OKULARACH"

W ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej "POLSKA W OKULARACH" pragniemy zwiększać świadomość społeczeństwa na temat problemów ze wzrokiem, w tym prezbiopii, krótkowzroczności oraz światłowrażliwości, a także konieczności regularnego badania wzroku. Z badań wynika, że Polacy nie tylko nie kontrolują wzroku regularnie, ale też nie zawsze wiedzą, gdzie mogą to zrobić. Chcemy wypromować wiedzę o tym, że w salonie optycznym można otrzymać specjalistyczne informacje dotyczące prezbiopii i odpowiedniej jej korekcji, a w salonach, gdzie przyjmują optometryści, także skorzystać z badania wzroku bez konieczności skierowania od lekarza.

Wspieranie zdrowia wzroku mamy w DNA!

JZO dba o wzrok milionów Polaków od 80 lat, a  przy tym nieustannie wspiera i rozwija rynek optyczny. Mamy przyjemność wspólnie z optykami z całej Polski wdrażać nowe, innowacyjne rozwiązania, które są doceniane zarówno przez konsumentów, jak i branżę optyczną.

Każdy z Państwa jest dla konsumentów bardzo ważnym źródłem wiedzy, której przekazywanie  chcielibyśmy Państwu ułatwić właśnie poprzez kampanię „POLSKA W OKULARACH”. 

Kampanię wspiera Marzenę Rogalską, Ambasadorka Soczewek Progresywnych JZO, która swoimi działaniami aktywnie promuje wiedzę na temat prezbiopii i rozwiązań jej dedykowanych.

Patronami medialnymi Kampanii są magazyny branżowe: Optyka, Optyk Polski, OKO, Izoptyka.

 Serdecznie zapraszamy Państwa do dołączenia do kampanii "POLSKA W OKULARACH"!